Waardering door cliënten
We meten de ervaringen van onze cliënten. Aan het eind van de behandeling vragen we iedereen een klanttevredenheidslijst (Consumer Quality Index ofwel CQI) in te vullen. Daarmee brengen we in kaart op welke punten cliënten goede ervaringen hebben en waar verbetering nodig is. De CQI-index is een landelijk ontwikkeld instrument. Metingen worden altijd uitgevoerd conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) en we actualiseren de cijfers tenminste jaarlijks. Je behandelaar kan je daar meer overtellen.
Uitkomsten 2021 basis ggz:
- Bejegening (1-5): 4,88
- Uitvoer behandeling: (1-5): 4,55
- Informatie behandeling (1-5): 4,60
- Samen beslissen (1-5): 4,71
- Rapportcijfer (0-10): 8,58
Deze scores laten zien hoe cliënten de verschillende aspecten van onze zorg beoordelen. De beoordelingen zijn heel positief. We blijven ons inzetten om deze resultaten te behouden, en daar waar het kan verder te verbeteren.
Publicatiedatum: 8 februari 2022
Uitkomsten 2020 specialistische ggz:
Publicatiedatum: 16 april 2021